Sjuklingar

Helg...en helg i ensamhet för min del. Krister är med Champagne och Emmy i Småland och har lite höstlov. Jag åt andra sidan kommer jobba och jobba ännu mer. Dagens jobb pass är över och jag sitter uppkrupen i soffan och tycker synd om mig själv eftersom jag är sjuk (och ensam). Alla har hunnit vara sjuklingar här hemma. Champagne har blivit hemskickad från dagis med feber så 2,5 dag hemma för hennes del och Krister har haft förkylningsblåsor i hela munnen och sist men inte minst så är det visst min tur med feber och obefintligt smaksinne. Sjukt trist eftersom jag skulle vulga mig med vitlök när Krister är bortrest.
Imorgon är det visning igen men tror tyvärr att den leder till precis lika lite som de tidigare visningarna gjort. Man ser sakta sakta hur huset försvinner i horisonten.
Har gjort lite ballong uppsättningar till Emmys 7 års kalas. Tyvärr inga bilder på mina kreationer men jag vart nöjd. Fina clusters i blått och vitt eftersom det är ett smurfkalas.
Imorgon funderar jag på att ta mig till Emporia som öppnade i torsdags. Ska ju tydligen vara bra öppningserbjudanden och man vill ju se Nordens största köpcentrum innan Stockholm byggt sitt som tydligen ska bli större. Dom ska alltid vara värst i huvudstaden.
Ny overall till Champagne har Krister införskaffat. Blev en Molo overall, bild kommer i eget inlägg där det kommer en del bilder.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0