BUS

Idag har vi varit på återbesök på BUS i Lund . 2 års kontroll som också visade sig vara den sista uppföljningen vi hade. Skönt. Blev en röntgen på magen så blev en lång dag för oss. Åkte hemifrån vid 12 och var hemma vid 17. Då var det en trött liten krigare jag hade med mig hem. Efter gott humör hela dagen, busat och lekt i väntrummen och super duktig under röntgen. Röntgen såg bra ut så inget konstigt i magen.
Nu har lillan lagt sig för natten. Jag ska snart springa upp på vinden för att hjälpa Krister med att ta ner lite saker han behöver till sin jobbresa. Han är borta i 2 dagar sen hinner han bara hem innan jag beger mig till Sthlm. Känns som man inte hinner med något. Tiden bara spinger förbi och man försöker hinna med.
Snart fyller vi år. Hela högen. Vart blev november av?
Vi har köpt oss en Tassimo maskin så idag hämtades en stor leverans med roligheter och förhoppningsvis godheter hem till oss. Mums. Har än prövat 2 choklad sorter samt chai te. De ser riktigt lyxigt ut.
Måste ju också berätta att jag ska bli moster. Hur galet glad är man inte då? Moster till en liten pojke som kommer i februari om han stannar i magen som han är beräknad.
I helgen spenderade vi ett par timmar med Emmy och Champagne på Emporia. Verkligen stort köpcentrum det där. Sen har vi även varit och badat. Båda älskar vattenruschkanna. Champagne är minst sagt en liten vilde.
Nu upp på vinden sen kommer ett bild inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0